Nu mai aruncați cojile de banane. Trei lucruri la care ne ajută

Nu mai aruncați cojile de banane. Trei lucruri la care ne ajută

Bananele sunt unul dintre cele mai sănătoase fructe pe care le poți mânca, fiind pline de proteine, fibre, vitaminele A, B6 și C, potasiu, mangan, magneziu, acid folic, riboflavină, niacină și fier. De asemenea, sunt mai mult sau mai puțin perfect porționate și ușor de luat la pachet. Bananele sunt delicioase ca atare, dar sporesc frumos cerealele, salata de fructe și chiar și înghețata.

Dar ce nu se știe despre cojile de banană? În general aruncate la gunoi, cojile de banane sunt de fapt comestibile și oferă un întreg sortiment de beneficii suplimentare pentru sănătate. Sunteți surprins? Se pare că oamenii folosesc cojile de banane pentru a îmbunătăți digestia, pentru a reduce colesterolul și pentru a vindeca problemele comune ale pielii.

Un lucru este sigur – nu veți mai arunca aceste coji valoroase la gunoi după ce veți descoperi toate lucrurile incredibile pe care le pot face.

farmec.ro - Livrăm frumusețe!

1. Opriți mâncărimile cu coaja de banană

Începând cu un beneficiu topic, cojile de banană sunt excelente pentru a ușura mâncărimea dureroasă care distrage atenția de la mușcăturile de insecte. Masarea umflăturilor ridicate cu interiorul unei coji de banană poate oferi rezultate instantanee. Se pare că acest remediu funcționează și în cazul erupțiilor cutanate cauzate de iederă otrăvitoare sau de stejar otrăvitor.

Persoanele care au încercat raportează că o singură aplicare ameliorează mâncărimile toată ziua.

2. Bogată în fibre

Nu ne place să vorbim prea mult despre asta, dar săritul peste o mișcare zilnică a intestinului poate fi destul de inconfortabil. De aceea este bine să vă asigurați că aveți suficiente fibre în alimentație. În timp ce fructul de banană conține o cantitate destul de mare de fibre, coaja în sine este în mod pozitiv plină de gem.

Consumul cojii împreună cu fructul sau adăugarea cojii la un smoothie este o modalitate ușoară de a obține fibre. Dacă nu vă puteți hotărî să mâncați întreaga coajă, puteți răzui cât mai mult din interiorul cojii și mânca doar asta.

farmec.ro - Livrăm frumusețe!

3. Albește-ți dinții

Există o mulțime de modalități costisitoare de a albi dinții, iar multe dintre ele folosesc agenți de albire puternici care pot uza de fapt smalțul tău. Acest lucru slăbește dinții și poate provoca sensibilitate. Dar ghiciți ce? Coaja de banană poate albi dinții în mod natural și delicat datorită conținutului său de potasiu. Nici măcar nu trebuie să mesteci coaja, ci mai degrabă să freci partea interioară pe dinți în fiecare zi, timp de aproximativ două săptămâni, potrivit sciencealert.com.

Ecaterina Dinescu

Ecaterina Dinescu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: