Este sănătos să mănânci banane la micul dejun?

Este sănătos să mănânci banane la micul dejun?

Banane la mic dejun. Bananele sunt un fruct versatil și aromat, adesea adăugat la piureuri, produse de patiserie, sosuri și deserturi.

farmec.ro - Livrăm frumusețe!

Mulți oameni se bucură, de asemenea, să mănânce banane la micul dejun. Cu toate acestea, unii se întreabă dacă bananele sunt o opțiune bună pentru masa lor de dimineață.

Bananele sunt extrem de hrănitoare, având o cantitate mare de potasiu, fibre și vitaminele B6 și C

De asemenea, sunt relativ bogate în carbohidrați și zaharuri naturale.

Deși acest lucru vă poate ajuta să oferiți o explozie rapidă de energie organismului la început de zi, bananle pot crește nivelul zahărului din sânge, susțin specialiștii în nutriție, citați de healthline.com.

Studiile arată, de asemenea, că consumul unui mic dejun care conține în principal alimente prelucrate cu carbohidrați poate crește nivelul de foame și crește riscul de a lua în greutate pe termen lung.

În schimb, asocierea alimentelor sănătoase, cu conținut ridicat de fibre, cum ar fi o banană cu grăsimi sănătoase pentru inimă și o sursă bună de proteine, poate fi mai benefică pentru reglarea zahărului din sânge și a apetitului.

Consumul de banane înainte de micul dejun

Savurarea unei banane înainte de masa de dimineață sau ca parte a unui mic dejun echilibrat ar putea fi benefică. De fapt, o banană medie conține aproximativ 3 grame de fibre, un compus vegetal care încetinește golirea stomacului și crește senzația de sațietate.

Bananele verzi sau coapte doar puțin conțin, de asemenea, un tip specific de fibre numite amidon rezistent, care rezistă digestiei în tractul gastro-intestinal și favorizează sănătatea intestinului.

Bananele sunt, de asemenea, o sursă excelentă de mai mulți nutrienți cheie de care organismul are nevoie, inclusiv potasiu și vitamina C .

Potasiul este implicat în echilibrul fluidelor și în contracțiile musculare și poate ajuta la reducerea tensiunii arteriale.

Vitamina C întărește sistemul imunitar și poate ajuta la protejarea împotriva inflamației și a bolilor cronice.

Alimente pentru micul dejun complementare

Asocierea bananelor cu alte alimente bogate în proteine și grăsimi sănătoase pentru inimă vă poate ajuta să vă rotunjiți masa.

Acest lucru poate sprijini reglarea glicemiei, îmbunătăți satietatea și reduce foamea între mese.

În plus, creșterea aportului de proteine poate favoriza pierderea în greutate și pierderea de grăsime.

Iată câteva idei sănătoase de mic dejun care includ banane:

     -felii de banane congelate cu iaurt și unt de nuci;

    – iaurt grecesc cu banane și semințe de chia

     -un smoothie proteic cu spanac, fructe de pădure și banană congelata

     -fulgi de ovăz acoperiți cu nuci, semințe și banane feliate

      -banane cu unt de nuci, ovăz și nuci

Banane la mic dejun. Concluzie

Bananele sunt relativ bogate în carbohidrați și zaharuri naturale, dar sunt o sursă bună de fibre și vitamine și minerale importante, ceea ce le face superioare alimentelor bogate în carbohidrați.

Ecaterina Dinescu

Ecaterina Dinescu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: