farmec.ro - Livrăm frumusețe!
Front

Ce avem la cină? Variante prietenoase cu inima, propuse de cinci cardiologi

Chiar dacă îți place să gătești, este posibil să te întrebi ce să faci la cină din când în când – mai ales dacă încerci să mănânci mai sănătos. Indiferent de preferințele familiei, există o mulțime de opțiuni atunci când vine vorba de urmarea unei diete care promovează sănătatea cardiovasculară.

Cele două linii directoare principale sunt: fructe și legume și alimente neprelucrate sau minim procesate. Cinci cardiologi care tratează pacienți la spitalele afiliate la Harvard descriu mesele preferate, împreună cu o parte din inspirația pentru alegerile lor.

Dr. Thomas Gaziano

„Mama mea italo-americană i-a învățat pe toți cei cinci fii să gătească. Tradiția noastră catolică de a avea pește se păstrează în familia mea. Adesea prăjim somonul norvegian cu ulei de măsline, sare și piper și îl servim cu cuscus și o salată de rucola cu ulei de măsline, parmezan și suc proaspăt de lămâie. Dar preferatul meu din toate timpurile este cioppino, o tocană de fructe de mare cu o bază făcută cu ulei de măsline, ceapă, usturoi, fenicul proaspăt, patrunjel, roșii zdrobite, vin alb și stoc de fructe de mare. Adăugăm tot ce este proaspăt la piața de pește, dar versiunea noastră include adesea scoici, midii, creveți, scoici, carne de crab, calamari și un pește alb, cum ar fi codul sau halibutul”.

farmec.ro - Livrăm frumusețe!

Dr. Michelle O’Donoghue

„Majoritatea oamenilor ar numi dieta mea vegană, dar cred că este important să subliniem că o dietă vegană nu este neapărat sănătoasă, deoarece o mulțime de junk food este vegană din punct de vedere tehnic, adică nu conține produse de origine animală. Concentrați-vă pe includerea numai a ingredientelor sănătoase în mesele familiei mele.

Unul pe care îl adoră familia mea, care este, de asemenea, foarte simplu de preparat este un bol mexican de burrito. Încep cu o bază de orez brun și quinoa și adaug fasole neagră presărată cu chimen, porumb, salată toccata și roșii tocate, apoi completez cu guacamole și salsa. Familia mea nu se poate sătura de acest fel de mâncare și este nevoie de foarte puțin timp pentru preparare. ”

libris.ro

Dr. Randall Zusman

„Pentru mine, o cină tipică este o salată făcută cu castraveți, roșii și fasole de garbanzo, acoperită cu un sos de ulei și oțet și un castron cu supă, fie supă de legume sau roșii, fie praf de pește. Sau poate un pui la grătar sau pește cu suc de lămâie, cu o legumă precum spanac, broccoli, fasole verde sau conopidă.

În mod normal, am fructe proaspete la desert, dar mă bucur de înghețată la ocazii speciale. Deși îmi încurajez pacienții să urmeze o dietă cu conținut scăzut de sare, cu conținut scăzut de grăsimi, le spun, de asemenea, că pot mânca orice vor de ziua lor. Este greu chiar și pentru cea mai dedicată persoană să urmeze o dietă extrem de restrictivă, fără o speranță de ușurare. ”

Dr. Malissa Wood

„Sunt mama a patru tineri foarte sportivi și trei dintre ei sunt vegani. Nu am de gând să mint: nu este întotdeauna ușor să pregătiți mâncăruri delicioase, pline de proteine, respectându-le preferințele atunci când sunt cu toții acasă pentru sărbători sau alte ocazii speciale. Am gravitat către mai multe favorite, inclusiv o delicioasă lasagna vegană care conține dovlecei, spaghetti și un sos de roșii de casă plin de ierburi proaspete. Un altul este o dovleac umplut cu nucă, și quinoa cu o glazură de reducere balsamică cu usturoi și șalotă”

Dr. Stephen Wiviott

„În ultimii ani, am constatat că o dietă similară cu o dietă paleo sau Whole30 a funcționat foarte bine pentru mine. Aceste diete includ o mulțime de fructe, legume, nuci și semințe și carne slabă și limitează alimentele procesate, în special carbohidrați și zahăr. Păstrăm întotdeauna o mulțime de fructe și legume proaspete tăiate la îndemână pentru o gustare ușoară și sănătoasă.

Vara, ne place să grătarim friptură slabă sau piept de pui cu o marinată simplă de ulei de măsline, ghimbir și usturoi , însoțit de o legumă verde la grătar sau aburită, cum ar fi varza de Bruxelles, sparanghel sau broccoli. O altă garnitură preferată sunt cartofii dulci, tăiați subțire pregătiți cu puțin ulei de măsline, sare și rozmarin, fie la grătar, fie copți la cuptor”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *